کاتالوگ رنگ هایگلاس پاک چوب

پاک چوب یک برند معروف و شناخته شده در زمینه تولید مصنوعات چوبی است که با سال ها تجربه و اعتبار هم اکنون برای بیش از 600 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی کرده است. یکی از تولیدات این مجموعه ورق های هایگلاس پاک چوب است. از مزیت های ام دی اف های هایگلاس پاک چوب زیبایی و تنوع در رنگ و طرح است. 

کاتالوگ رنگ هایگلاس پاک چوب

کد رنگ هایگلاس پاک چوب

هایگلاس پاک چوب ترکیبی از ام دی اف خام با ورق های گلاس پاک چوب 122*280 با ضخامت 16 میلی متر است. بسته بندی نهایی ارائه شده توسط پاک چوب 25 تایی هستند. این ورق های ام دی اف هایگلاس به طور عمده در سه نوع ساده، طرح چوب و هولوگرام عرضه می شود. هایگلاس پاک چوب با روکش پی وی سی تولید و در رنگ بندی های براق و متنوع عرضه می شوند. تنوع در رنگ یکی از مزیت های ورق ای ام دی اف هایگلاس است. در زیر تعدادی از رنگ های متنوع هایگلاس پاک چوب را با کد رنگ آن ها برای شما قرار می دهیم. 

کد رنگ هایگلاس پاک چوب 

سمپل هایگلاس پاک چوب

رنگ و طرح های مورد نظر در ابتدا بر روی هایگلاس پاک چوب چسبانده می شود و بعد از آن روکش PVC روی آن قرار داده می شود. به همین دلیل تولید کنندگان آزادی عمل بیشتری برای انتخاب طرح و رنگ های بیشتر دارند. هایگلاس های پاک چوب سطح صافی و صیقلی ای نداشته وسطحی صیقلی دارند که نور را بسیار کم منعکس می کنند. به همین دلیل ام دی اف های هایگلاس جای دست بر روی خود باقی نمی گذارند و به اصطلاح آنتی فینگر هستند. و همچنین از مقاومت بالایی نسبت به ضربه و خط و خش دارند. روکش PVC ام دی اف های هایگلاس به سادگی از بین نمی روند که همین خصوصیات باعث پرطرفدار شدن آن ها می شود. 

شما می توانید انواع هایگلاس برند پاک چوب را از سایت پارت تجارت تهیه کنید. همچنین کاتالوگ رنگ هایگلاس پاک چوب را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید. 

کاتالوگ رنگ هایگلاس پاک چوب

افزودن دیدگاه