کیفیت هایگلاس پاک چوب

پاک چوب یکی از برندهای فعال در حوزه تولید انواع‌ام دی اف و هایگلاس در ایران است. محصولات این برند در میان فعالان این حوزه از شهرت بسیاری برخوردار است. در واقع می‌توان گفت فعالان این حوزه روی کیفیت هایگلاس‌های پاک چوب شرط می‌بندند! 

گروه صنعتی پاک چوب محصولات بسیاری را در کشور خودمان ایران، تولید و عرضه می‌کنند. از جمله این محصولات می‌توان به انواع ورق‌های‌ام دی اف، پانل‌های هایگلاس، صفحات لبه گرد و کاغذ آغشته ملامینه اشاره کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با مشخصات فنی و کیفیت هایگلاس‌های پاک چوب آشنا کنیم.

 

مشخصات فنی هایگلاس پاک چوب

ورق‌های‌ام دی اف هایگلاس که در شرکت پاک چوب تولید می‌شوند، به طور کلی در سه گروه به بازار ارائه می‌شوند. گروه اول مخصوص ورق‌های هایگلاس ساده، گروه دوم برای هایگلاس‌های طرح چوب و گروه سوم مخصوص هایگلاس‌های هولوگرام در نظر گرفته شده است. اما هر کدام از این محصولات با مشخصات و کیفیت‌های گوناگونی قابل خرید هستند.

ام دی اف‌هایی که در شرکت پاک چوب ارائه می‌شود، دارای روکش‌های پی وی سی کره‌ای هستند. این روکش‌ها قابلیت مقاومت در برابر اشعه UV را نیز دارند. بنابراین اگر روزی محصولات پاک چوب در معرض آفتاب قرار بگیرد؛ مشکلی ایجاد نخواهد شد.

نکته بعدی که محصولات این برند را محبوب کرده است، روکش PVC است که روی طرح‌ها کشیده می‌شود. شرکت پاک چوب به ارائه طرح‌های به روز شهرت دارد. در روند تولید این شرکت، ابتدا طرح موردنظر را روی چوب قرار می‌دهد. پس از چسباندن طرح، روکش PVC روی چوب کشیده می‌شود.

روکش پی وی سی مزایای بسیاری برای چوب به همراه دارد. اما مهم‌ترین ویژگی ورق‌های PVC که روی هایگلاس‌های این برند قرار می‌گیرد، ضد آب کردن این محصولات است. از سوی دیگر این روکش‌ها شفاف و شیشه مانند هستند. بنابراین به طرحی که زیر آن هاست، هیچ آسیبی نمی‌رسد.

مشخصات فنی هایگلاس پاک چوب

یکی از مهم‌ترین مشخصات فنی هایگلاس‌های پاک چوب، مقاومت بالای این محصولات در برابر خراش است. این محصولات با ضربه‌های با شدت کم، خش دار نمی‌شوند. حتی اگر توانستید روی چوب‌های این برند خط یا خشی ایجاد کنید، چون در تولید روکش‌های PVC این برند از مواد شیمیایی استفاده نشده است؛ هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی‌شود.

از سوی دیگر محصولات این برند دارای سطحی صاف و صیقلی هستند. این سطح صاف عملیات‌هایی همچون تراشکاری و برش دادن سطح این محصولات را ساده‌تر کرده است. از سوی دیگر جای ضربه، خط یا خش روی این محصولات باقی نمی‌ماند.

یکی از مهم‌ترین مشخصات فنی که هنگام خرید محصولات برند پاک چوب باید به آن توجه کنید؛ کلاس تولید این محصولات است. به طور کلی هایگلاس‌های پاک چوب در شش کلاس زیر تولید می‌شوند:

  1. ساده
  2. طرح چوب
  3. متالیک
  4. هولوگرام
  5. سوپر مات
  6. خاص

به طور معمول ضخامت محصولاتی که در این مجموعه تولید می‌شوند، ۱۶ میلی متر است. از سوی دیگر محصولات این برند در بسته‌هایی به نام پالت ارائه می‌شوند. در هر پالت ۲۵ ورق هایگلاس موجود است. هر ورق هایگلاس که در این پالت‌ها وجود دارد، طرح و رنگ متفاوتی دارد. 

بررسی کیفیت هایگلاس پاک چوب

بررسی کیفیت هایگلاس پاک چوب

محصولات این برند از کیفیت خوبی برخوردارند. اولین ویژگی که نشان دهنده کیفیت محصولات این برند است، آنتی فینگر بودن آن است. یعنی در صورتی که دست شما با چوب‌های این برند تماس داشته باشد، جای انگشتان شما روی این محصولات باقی نمی‌ماند.

هایگلاس‌های پاک چوب در برابر اشعه UV مقاومت خوبی دارند. این اشعه در صورتی که به مدت زیاد بر سطح چوب باقی بماند، علاوه بر از بین بردن طرح و رنگ آن، کیفیت محصول را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. محصولاتی که در برابر این اشعه خورشیدی مقاومت دارند، باید از مواد شیمیایی در تولید خود استفاده کرده باشند.

با این حال برند پاک چوب از هیچ گونه مواد شیمیایی در تولیدات خود استفاده نمی‌کند. به جای مواد شیمیایی، از ورق‌های PVC در تولید این محصولات استفاده می‌شود. فراموش نکنید این ورق‌ها مزایای بسیار دیگری را نیز با خود به همراه دارد.

هایگلاس‌های این برند در برابر خط و خش نیز مقاومت بسیاری دارند. در برابر ضربه‌های معمولی و کم، محصولات این برند مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. حتی اگر ضربه سنگین و آزار دهنده باشد؛ بازهم هایگلاس مشکلی نخواهد داشت. چرا که روکش PVC در برابر آثار این ضربه‌ها نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

از سوی دیگر محصولات این برند تراکم بالایی دارد. تراکم بالای چوب‌های‌ام دی اف مستلزم استفاده از فناوری‌های به روز در حوزه تولید این محصولات است. اگر مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانه‌ای به روز و سالم باشد، کیفیت محصولات آن برند تضمین خواهد شد. مناسب بودن قیمت هایگلاس پاک چوب در کنار مزایای ذکر شده باعث شده است تا افراد زیادی به خرید این محصول با کیفیت روی آورند.

روکش شفاف هایگلاس PVC در کنار مقاومت در برابر اشعه UV همه و همه موجب شده محصولات پاک چوب از کیفیت بالایی برخوردار باشند. از سوی دیگر محصولات این برند در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور ارائه می‌شوند. اگر شما هم تمایل دارید از محصولات این برند استفاده کنید، همین حالا با کارشناسان پارت تجارت تماس حاصل فرمایید.

افزودن دیدگاه